وزیر کشور: کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

وزیر کشور: کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: جای تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورها ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع نکرده و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 09
کد خبر: ۲۳۵۴۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: آنچه این روزها در غزه در حال رخ دادن است به خصوص بحثی که اخیرا در بیمارستان شفا شاهد بودیم اوج خباثت صهیونیست‌ها است.


وی تاکید کرد: غرب امروز با تمام قوا در حال حمایت از رژیم صهیونیستی است و اینگونه نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت نشان دهنده تمدن غرب است.


وزیر کشور با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مردم سرافراز فلسطین و غزه امروز با پایداری خودشان آبروی تمدن غرب را برده‌اند.


وحیدی گفت: خیلی موجب تعجب است که چطور همچنان برخی از کشورهایی که هنوز با رژیم منحوس صهیونیستی ارتباط دارند، ارتباط خود را قطع نمی‌کنند و خودشان را در این جنایات و ظلم‌ها شریک می‌کنند. اینها باید رفتار خود را اصلاح کنند و نشان بدهند با این جنایات مخالف هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار